dagishundarna

Alla inlägg under april 2012

Av Karlstads Hunddagis - 26 april 2012 18:48

April har verkligen växlat mellan vintertäcken, regntäcken och ibland kortare promenader för att det varit så varmt. Nu vill man bara lägga undan dunjackan, kängorna och vantarna och njuta av vårvädret som kom av sig... Så maj är varmt välkommen! Trevlig Valborg!



-"Puss på dig sötnos!"


En del trivs mitt i smeten!


"-Sluuuurp..."


-"Vad är det för konstig grej du riktar mot oss??"


-"Jaha! En kamera, då kommer jag närmare!!"   


-"Jag blir också vääääldig söt på bild, faktiskt!"


Paus.


Någon längtar mer än andra efter värme!


-"Tjoohooo! Lek med mig fröken!!"


Matdags. Hundarna är väldigt duktiga på att inte ta någon annans mat!


Vissa är hungrigare än andra och gör gärna lite konster för att maten skall komma snabbare...


...och alla (nåja, de flesta  ) väntar lugnt och fint på sin tur.


Mums mums...


Mysstund!


-"Åhhh va skönt".


-"Lite längre upp tack! Mmmmmm".


ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.....  

          


   



Av Karlstads Hunddagis - 4 april 2012 20:52


     GLAD PÅSK ÖNSKAR KARLSTADS HUNDDAGIS!



Nu åker snart alla dagisfröknar till Blåkulla ett tag och dagishundarna tar långledigt.  

Fotomodellen på bilden hälsar att hon gärna tar fler uppdrag;  -"Jag kan sitta stilla huuuur länge som helst bara jag får några godisar"!     

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards